Aankomen is makkelijker!!

Maandag: overdag op de fiets naar Hoorn en terug ( ff ruim 20 km), ’s avonds 70 minuten krachttraining
Dinsdag: op de fiets naar Hoorn en terug
Woensdag: ’s morgens 70 minuten krachttraining.. ’s middags vaak lopend boodschappen doen. ’s Avonds op de fiets naar Lutjebroek.
Donderdag: op de fiets naar Hoorn en terug ( wederom altijd tegenwind )
Vrijdag: overdag altijd druk omdat dit de dag is dat ik afspraken heb..mijn huishouden doe en de tuin bijhou : vlieg dus van hot naar her , en ’s avonds een uur flinke cardiotraining.

Dan elke dag tussen de 3 en 4 liter citroenwater ( ik lust geen gewoon water, daar kan ik gewoon niet zoveel van op) En mijn 1000 caloriën dieet. Oke.. ik heb woensdag gesmokkeld door 2 keer Chinees eten op te scheppen, maar verder weersta ik met glans de borrelnootjes, de chocolade en de flessen cola die hier voor de kinderen staan ( oja, zaterdag één slokje cola van Marc gestolen
En ondanks de ongelooflijke pijn in mijn voeten die ik nog steeds heb, sta ik ook op als de jongens me nodig hebben. En ik maar denken dat pijn ook energie vreet…

Ik snap er niks meer van!! Ik weeg nog steeds 89 kg.. en ik ben zelfs aangekomen 🙁

Een reactie is fijn! Daar kan ik wat mee :)