Nieuw cardio-programma

Mijn eerste ‘vrijdagavond’ training!! Dat was lekker zeg! Ik heb nu wel dat voldane gevoel na het sporten. Ik ben nog steeds bekaf, maar niet meer zo stik- en stik kapot.

Nico heeft een leuk uurtje voor me in elkaar gezet. Telkens oefeningen die 8 minuten duren, en voorlopig mag mijn hartslag niet boven de 150 komen. Over een paar weken gaan we wel hoger, maar…kalm aan beginnen

Ik train nu dus met zo’n hartslagmeter rond mijn borstkas. Staat best interessant, al zeg ik het zelf.
Eerst lekker fietsen, dan het stepsapparaat ( alsof je een trap oploopt) , daarna het loopapparaat ( niet de loopband, maar eentje waar je ook je armen bij moet gebruiken) , vervolgens ga ik hoge weerstand roeien..dan het schaatsapparaat ( ook erg heftig..vooral als je ‘m loslaat..dan is het net langlaufen wat je doet) en als laatste nog 8 minuutjes op de loopband..mijn minst favoriete onderdeel…maar dat komt nog door mijn knie.

Ergens bij het schaatsapparaat voelde dat ik op mijn ‘dooie’ punt zat. Je kent het wel..dat punt waarop je eigenlijk stoppen wilt. Doorzetten ging eigenlijk makkelijker dan ik gedacht had. Maar ik weet dat ik nu nog fanatiek ben… ik heb nu nog dat “IK MOET” gevoel.

Het niet meer snaaien ’s avonds gaat me ook goed af. Maar ook dat komt omdat het nu vakantie is, en mijn dochter dus niet naar bed te krijgen is
Volgende week is weer gewoon schooltijd. Hopelijk kan ik me dan ook inhouden. En als ik om 9 uur al offline ben, weet je dat ik om mezelf tegen te houden, alvast maar naar bed gegaan ben

Nee…tot nu toe gaat het me goed af.. voor zondag heb ik ook een hoop rauwkost in huis gehaald..voor mij en Emiel ( die sowieso geen snacks mag eten) en voor ieder ander die de gezonder wil snaaien.

Een reactie is fijn! Daar kan ik wat mee :)